Asilzedemom yok ya. Gerçi geç uykuya dalıyorlar bazen. Bazende hemen uyurlar . Zor oldu tabi ikisine bir arada bakmak. 16 ay farkla doğdular. Şimdi eylül ayından büyük kızım kreşe gidiyor . Biraz rahatladım gibi. Ama akşamuzeri eve dönünce ikisi bir araya gelince eğlence başlıyor uyuyana kadar 😂😂 çok zorluk çektim şimdi uzun uzadıya anlatmak istemiyorum. Üstelik yurtdışında aileden uzakta tek bakıyorum. İnşallah daha da rahatlamak nasip olur.saglik olsun. İkinci kızım da kreşe başlayacak önümüzdeki eylulde