tupbebekseruvenim1 Kızlar 5. Gün embriyo transferi olmuştum. Bugün transfer gününü saymazsak 7. Gün testimm
yeni_anne2 tupbebekseruvenim1 ayyy hadi gözün aydın 🌸 Rabbım saglıkla kucağınıza almayı nasip etsin darısı bekleyen herkesin başına inşallah 🤲🤲🤲
Eda42_ tupbebekseruvenim1 Allah’ım emeklerinin karşılığını versin inşallah pozitif görünüyor kanda da çıkar inşallah amin amin 🤲🏻🤲🏻
OmerNfs tupbebekseruvenim1 ayyyy rabbim kolaylıkla ve sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲 mutlaka kanda ver ayyy ya ikiz olursa ,🥰🥰🥰
tupbebekseruvenim1 yeni_anne2 inşallah çok teşekkür ederim çizgi iyice netleşti tamamaen kop koyu kesin vardır dimi🥰🥰
Eda42_ tupbebekseruvenim1 Ne güzel iyice koyulaşmis yaa bilmiyorum ki 9 gün yada 10 güne sabret o zaman daha iyi olur çünkü şimdi öğrenince iki gün sonra tekrar kan verip stres olursun artış var mı yok mu diye canım
Ftmnnr tupbebekseruvenim1 sağlık ocağına gitme geç çıkar sonuç akşam acile git bence midem bulaniyor basım dönüyor de onlar kan testi isterler hemen cikar
tupbebekseruvenim1 Eda42_ bence yarında idrar testi yapayım. Daha da koyulaşırsa direkt gidip kan vereyim
Eda42_ tupbebekseruvenim1 En iyisi öyle yap canım çünkü beta artışi oldukça koyulaşma da oluyor zaten inşallah güzel pozitif sonuçlar alırsın inşallah 🤲🏻🤲🏻🤰🏻
tupbebekseruvenim1 OmerNfs tek transfer yaptık canım çoğul gebeliğe sıcak bakmıyor doktorum inşallah tutunmuştur 🥰
OmerNfs tupbebekseruvenim1 bence tutmuş kuzum yaş gereği çoğul gebeliğe bakmıyorlar yada ilk denemeyse bakmıyorlar evet ama benim şuan gittiğim doktorda tek transfer yapılıp ikiz olan var kızzzz ikizde güzel yaaa bak ben ikiz gebeyim rabbim hepimizin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲
Onurbanuu Merhaba bende 8 gun yaptım kan 103 cıkmıstı 🥹❤️ama bebıs sızde de var ınsallah saglıkla ılerler ıkımızjnkıde emrıyo kalıtesı neydi acaba kac transfer edıldı
tupbebekseruvenim1 Onurbanuu merhabaaa Embriyo 5. Gün embriyosu 5AA idi . 2 tane çözdürüldü ama doktorum çoğul gebeliğe sıcak bakmadı benim için. O yüzden tek transfer oldum.
tupbebekseruvenim1 OmerNfs güzeldir tabi onun güzelliği çok ayrı 🥰 ben biraz minyonum sanırım o yüzden istemedi doktorum zorlanırsın dedi. Yaşımda 25 şimdilik tek koyalım tutmazsa diğerinde çift koyarız dedi. Sende sağlıcakla al inşallah kucağına bebişlerini🥰🥰