Eda42_ Hgergy Burada ki her kadın bu süreci yaşadı biliyor çünkü o yüzden sana var demek istemiyor görülmeyeni ama inşallah yenidir adet gecikmesi ile hamileyim dersin inşallah inşallah amin 🤲🏻🤲🏻
KubraYksl1 Hgergy erken gebelik testi olandan al canım öyle bak bir de. Olmadı doktora git öylesi daha sağlıklı
Hgergy KubraYksl1 doktora şuan gitme şansım yok Başka gebelik testim de yok. Ovulasyon testim vardı onu yaptım o da t çizgisi epey koyu çıktı
moonlight41 Hgergy bende bi ara hamileyken ovulasyon testlerimin t çizgisi koyulaşıyodu kesin hamilesinizz
vilanelle Hgergy selam canımm sen gözle gördün mü ilk dklarda? Bu foto net değil iyi çkkmamış sen ışıkta falan gördüysen vardır🌞 hadi inşallah bekliyorum