Adeniz idrara çıkma genelde yatarken içtiğin suya bağlı şuan çok sık geceleri kalkıyorum mesela normalde 1 kere kalkardım ilk zaman 4. Aydan sonra rahatladım her gece uyanmadm şimdi yani 7 den itibaren yine 2-3 kere kalkıyorum gece , içerde minik hareket ettikçe sıkıştırıyo tabi doğal olarak baskı kuruyo hareketleri ve büyümesiyle alakalı bebişin bizim ki hep sağ tarafta durdugu için baskıyı direk oraya yapıyo hareketi yani senin gece yatmadan içtiğin suya bağlı birazda