Kilo almamanız normal bebek büyüyorsa sağlıklıysa sorun olmaz doktor da söyler😇 zaten 4 ay kendiniz almazsanız daha sağlıklı deniliyor. Sizde son aylarda hızlanacaksınız aslında, iştahınız açılacak hızlı geçişler başlayacak ama yine aslında dolaylı yoldan bebiş almış olacak biraz sizde kalabilir 🤗