Mutlulukgeldi Yok canım alttan muayenenin bebeğe bi zararı olmaz. Bana doktor hem kamerayla hem de parmakla açılma var mı diye bakmıştı. İyiki de bakmış çünkü ultrasonla açılma, incelme anlaşılmıyor. Öyle öğrendik erken Doğum riskini . Şimdi çok 38. haftayız Doğumu bekliyoruz