elifnurisik Kızlar 37. haftamda kontrole gittiğimde suyumun iyi olduğunu ama artık yavaştan plesentamın eskimeye başladığını ve bunun artık çok normal olduğunu söyledi doktorum. Durum sizde de aynı şekilde mi.
yeni_anne2 elifnurisik evettt bunu araştırmıstım hatta çok daha erken haftalarda oluyormuş bazenn normal bir durum olarak karşılanıyor ama ben kireçlenme diye biliyorum eskime değil
yeni_anne2 elifnurisik estağfurullah gayet normal görülen bir olay hatta sigara kulanan anne adaylarında bu durum çok daha erken haftalarda görülüyormuş
gezentianne yeni_anne2 Ama ikincide de böyle olacak diye bir durum yok tabi sigara plesanta yaşlanmasına sebep oluyor,erken doğuma,düşük dogum kilosuna.. Kamu spotunu da vereyim😅