Trkz bu haftalardan sonra değişmez diye düşünüyorum benim doktorum 12de kız diye tahmin etmişti 15te kesin kız dedi 18de farklı bi doktora gittim o da kız dedi en son 19+5te kendi doktoruma gitmiştim bu saatten sonra değişmez artık çok net kız dedi 😂 buralarda çok fazla değişti paylaşımı gördüğümüz için cidden insan tam anlamıyla sevinemiyor. Pazartesi günü 22 haftalık olacağız detaylı ultrasonumuz var bakalım orada da farklı bir şey diyeceklerini düşünmüyorum artık