Besst kim söylüyor ya saçmalamayın hepimiz kardeş sahibiyiz annemizden babamızdan soğuduk mu bu nedenle, buda bir yaşam şekli biz insanoğlu olarak her koşula yaşam şekline adapte oluyoruz çok şükür doğurana kadar 2 olacak hemen hemen bazı şeylerin yavaş yavaş farkına varacak oğlunuz siz ilk bir sene zorluk çekersiniz sonra iyiki doğurmuşum dersiniz 16 ay araları olan tanıdığım var ve okadar güzel anlaşıyorlar ki düşünsenize arkadaş aramalarına ihtiyaç yok beraber oynarlar