Limonlukekkk Kızlar 4.5 ay önce sezeryan oldum ilk adetimi bu ay oldum bugun 10. Gün normalde bi hafta sürüyordu ve bugun kalktığımda aşırı kananam olmuş sizlerdede öyle mi ?