Kızlar dün yutkunurken boğazım acıyordu. Akşam birden titredim ateşim 38oldu. Parol içtim ama fayda etmedi. Bugün rutin kontrolum var zaten. Oglum da uyuyordu acile gitmek istemedim o yüzden. Bu saate kadar cok zorlandım. Şimdi öksürükle uyandim, sarı su çıkardım, içim çıktı gibi oldu kusamadım. Kendimi oyalamak için dizi açtım şimdi, portakal falan yiyorum boğazımı rahatlatti. Ateşim var hala, aşırı yüksek değil ama. Randevum 2de bekliyim mi acile mi gitsem 😢