Hanımlar ben ilk trimesterda hic belirti yasamamistim. Bulanti bas agrisi vs. Cok rahattım. Ama 2. Trimestera girdigimden beri bel ve kalca agrimdan neredeyse oturup aglayacagim. Gun icinde biraz oturmak istesem dinlenmek istesem kalkarken ilk birkac dk belim kitleniyor. Doktor magnezyum vitamin vs verdi ama nafile her yontemi denedim olmuyor. Neyse. Şuan 21+3 haftaligim. Merak ettigim şu; bel agriniz kacinci haftaya kadar boyle şiddetli olup gecti veya dogum boyunca devam ettiyse dogurduktan sonra hemen geciyor mu? Dogumdan ne kadar süre sonra geçiyor. Ilk gebeligim, normal dogum istiyorum nasipse. Dogumdan korkuyordum ama sirf su bel kalça agrim yuzunden bir an once o günün gelmesini bekliyorum. Adim atamiyorum asla. Egzersiz vs de ise yaramiyor gun icinde hapsururken bile kemiklerim kırılıyor gibi aci cekiyorum😢