Zgmrtk İlk hamile olduğumu ögrendigim zMan bir hastalik gecirdim eminim ki influenzaydı kuru öksürük gece ateşlenmelerri üşümeler falan öksürüğü tarif bile edemem bademciklerim sökülüyor gibi hissediyordum boğulacakmışım gibi birden öksürük geliyordu sırt ve karın kaslari agrimdan bahsetmiyorum bile her neyse acile gittim öksürüğüm için dogal şurup önerdi onun harici sabah oğlen aksam parol içtim çok şükür haftasina atlattim ama hala hayat kalitemi düşürmesede öksürük ve burun tıkanıklığım var 2 hafta oldu