Moon9551 canım hikayemiz o kadar aynı kiiii…. Ben de 41+4 de doğum yaptım. Dediğin gibi hiç açılma olmuyordu imza attım çıkmak için alttan muayene açıklık yokken çok can yakıcı bir şey hiç tahammülüm kalmamıştı. Sabah özele gidip sezeryan olmak istiyordum artık. O ara bana bi serum taktılar güya sancılarımı durdurmak için ama ben suni olduğunu düşünüyorum. Sonra rabbim yüzüme güldü, serum bitine kadar 40 dk falan içinde tam açıklık oldu,mucize gibiydi. 0’dan bir anda 10 duydum. 10-15 dk içinde de kızım doğdu. Yine dediğin gibi kakasını yapmıştı ve biraz da yutmuştu ama aspiratör ile çektiler hemen bir sorun yaşamadık şükür. Hikayeni okuyunca anılarım canlandı 🥹🥹 sağlıkla büyüt bebeğini İnşaallah