Suyum geldi apar topar hastaaye geldik normalde yarın sabahtı sezeryanım ama şimdi geldik ve suyum geldiği için mi bilmiyorum çok kısa sürelerle inanılmaz sancılar çekiyorum sanki normal doğuracakmış gibi sancı çekerek ameliyat saatim bekliyorum
Hiç böyle hayal etmemiştim eşimle tartıştık zaten çok stresli ve gergindim bütün gün oturmadım
Akşamına da suyum geldi işte
Beni en çok üzen hem sabaha kadar sancı çekiyorum hemde sabahta ameliyatın acısını yaşayacağım
Buda imtihanmış zormuş Allahım sabırlar versin bizlere