Ozgenur22 Kızlar dış gebelik geçiripte daha sonradan sağlıklı gebelik olan var mı kaçıncı denemeden sonra tuttu birde
Nergisim09 Ozgenur22 geçen sene geçirdim şimdi yine geçiriyorum gülüm ama herkes te aynı olmuyor tabiki
minnosbirkiz Ozgenur22 ben varım, şükür sağlıcakla oğlumu kucağıma aldım, zor bi süreç ama sonu güzel oluyor, dış gebelik sonrası 2 kayıp daha yaşadıktan sonra oğlum oldu
Mmtomyr Ozgenur22 8-9 ay önce geçirdim üç ay bekledik 6 ay falandır korunmuyoruz ama daha bi gelişme olmadı
Haticemre21 Ozgenur22 bende geçen sene geçirdim Ekim ayinda acil ameliyat oldum tek tüp ve yumurtam kaldı 5 ay snra denemeye başladık tam 11 ay snra yine aynı tarih de son adet tarihim ve hamile olduğumu öğrendim. Çok şükür sağlıklı şuan 5. Ay a giriyoruz.❤️🌼 Ama ben çok takıntı yaptm normalde hemen olurdu olmadı sorun mu var diye rahim filmi cektiricektm karar verdm o ay hamile olsgmu öğrendim
Nergisim09 Ozgenur22 rahim filmi çekil istersen bı canım ben geçen sene bu zman oldum 5200 değerler acil amaliyat oldum daha kalbi atıyor du laporoskobik yöntemle amaliyat oldum tüpümü almadılar benim geçen hafta adet olunca bende birşey yoktur diye rahîm filmi çekildim 5 gün sonra test yapınca yine gebelik olduğunu gördüm ama yine dış çünkü bildiğin adet oldum geçen sene de adet üzerine aynı olmuştu
Nergisim09 minnosbirkiz darısı bana inşallah kuşum yaa şimdi bn 2. Dış gebelik geçiriyorum ilk amaliyat ti şimdi yine aynı tup büyük ihtimalle
Kubra_kbr Nergisim09 dış gebelik olunca doktorun sonlandırması mı gerekiyor gebeliği? Yoksa dış olsa bile zamanla normale mi dönüyor?
Mmtomyr Kubra_kbr keşke dönse ama maalesef dönmüyo annenin hayatı da ciddi tehlikeye girdiği için ya ilaçla ya da ameliyatla sonlandırmak gerekiyo benim dış gebeliğim ilaçla sonlandı
Melikeyurtseven Kubra_kbr Hayır dıs gebelik tüplere yerleşiyor bebek kesinlikle sonlandırılması lazımmıs
Ozgenur22 Mmtomyr anladım canım rabbim ikimizeden nasip eder inş dış gebelikten sonra çabuk tutuyor diyorlar ama bilmiyorum
Nergisim09 imcakir kuzum valla suanlik alttan birşey görünmedi solda kist var ama zararsız dedi ben sağda bekliyorum dış gebeliği ama bilmiyorum Çarşamba yine gelip bakcak lar suanlik birşey görünmüyor tüplerde 700 oldu değer kopyalayıp yapıştırdım giriş biraz sacma oldu 😅😅