Kızlar bugun sabah hep hastanedeydım öğlen 2 de işim bıttı kahvatı yapmadım tahlıl verırsem dıye. 2 de börek yedık pastaneye gırıp eşim işe gıttı ardından ben evde uyudum. Akşam 10 gibi mısır gevregı nesguık yedım o kadar garıp bı durumdayım kı ıstahım yoktu. Suan da yaptığım milyöf var dıye ondan atıştırdım havuç yedım bi tane. Eşim bebegı aç bıraktın dedı haklı sanırım ama kendımı uzgun hıssedıyorum suan 21. Haftadayız uzuldum suan modum düştü