Sahra25 Kızlar emekli birinin gittiği hastane muayenesinden ne kadar ücret kesiliyor bilen var mı yani 1 kere gidildi diyelim ayda o bir kerelik muayene ücreti ne kadar yansıyor emekli maaşına biliyor musunuz acaba
Obirtazeanneee Sahra25 babam emekli maaşını ben alırım gider ama her ay aynı çekiyorum ilaç alsa dahi hatta bazen hastaneden mesaj gelir şu kadar para karşılanmıştır diye ama maaş hep aynı
Sahra25 Blueeberryy ay emin misiniz goggle baktım 20 lira diyordu yeni 2025 ücretleri ama öyle 100 200 değildir dimi sonuçta ilaç yazılmıyor sadece muayene
Blueeberryy Sahra25 ilac yazilsin yazilmasin devlet hastanesi 7 ozel 15 tl maasindan kesiliyo 100 200 degil. Egerki ilac aliyosa ilac basida 1 tl kesiyolar
Sahra25 Obirtazeanneee uuu anladım yok hayır bizim öyle bi durumumuz yok 😂 ya doğrusu ben ayda 2 defa muayeneye gittim kadın doğuma ama babamın sigortası üzerinden karşılanıyor Suan o yüzden merak ettim