Rabia97 maşaAllah Allah nazardan saklasın bebeginizi. Sağ salim in şəa Allah kucağınıza almak nasibiniz olsun. Ya kıyamam😕 korkmamak gerek aslında diyolar, eğerki ilk sezeryansa 3 yıl sonra doğum yapa bilirsiniz drlar öyle söylüyor
ilaymom maşaAllah Allah bebeğinizi nazarlardan saklasın🤲🏻😊 aynen öylee hakklısınız