Merhaba çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah.
Bende 15 haftalık iken meme altlarında oluştu mantar artık kan toplamıştı yanık gibi gözukuyordu. Cildiyeye gittim. Travazol krem,zalaın krem verdi mantar için. Ayrıca yaranın çabuk iyileşmesi için de madecassol krem yazdı. Sabah travazol akşam zalaın krem sürüyordum bırer kere. Madecassol zararsız günde üç kereye kadar da surebılırsın demıstı. Kadın doğum doktoruma da danıştım kullanmamda sakınca olmadığını söyledi. 1 hafta düzenli kullanımda tamamen geçti çok şükür. Bu madecassol krem emzirirken tahriş olan meme ucuna da iyi geliyor aklınızda bulunsun. Ama emzırmeden önce meme ucunu kremden silmeniz lazım.