Melmelmer
38+5 de kızımı kucağıma aldım 😅
8 gün oldu doğum yapalı
Gece buradaki arkadaşlara gelmeye niyeti yok hala diye yazıyordum gece 2,5 da kızımda basıl hareketli ama karnımda biraz uyuyayım dedim . Tam 3 de suyumun gelmesi ile uyandım . Yarım saat içinde oldu ne olduysa 😂🥰
İnşallah bekleyen herkes sağlıkla kucağına alır