1mavi1mor yok hastalıktan da değil aslında 6. Aya kadar Hersey çok güzeldi. Perinetologda hep olumlu güzel şeyler söyledi haftasıyla uyumu vs. 6. Ay kendi doktorum bir anda 1 hafta gerilik var dedi sende zayıfsın gerçi falan sonra 7. Aya doğru gittim bi anda 2 hafta neredeyse dedi yakın takibe aldı o günden sonra zaten 2,5 hafta dedi en son sürekli geriliyorum. Aksine de süt avakado yumurta badem tahin muz vs elimden geleni yapmaya çalışıyorum hasta halimde saman gibi gelse ağzıma bile çocuk için yapıyorum ama bakalım cuma günü ne olacak hayırlısı diyorum artık hayırlısı ne zamansa olsun tabi gönül zamanında sağlıkla istiyor o ayrı