11mrv11 Ömer, Hamza, Musab isimleri arasında kararsızız. Sizce hangisi daha güzel? Tek isim düşünüyoruz. Sahabe veya peygamber ismi olsun istiyoruz 😊 önerilerinizi de bilmek isterim 🥰
1Anneadayiiii 11mrv11 bende Ömer ismini çok seviyordum hz. Ömer’in hayatı beni çok etkilemişti ama etrafımızda çok Ömer var o yüzden veremiyoruz Ömer verin bence 😍❤️
Femay 11mrv11 keskinlikte Ömer diyorum. Hem isim çok güzel hem de biraz daha modern kalıyor diğerlerinin yanında
Sazenin Ömer çok güzel ama uslu Ömer çok görmedim 🫠 Zeyd de olabilir✨️ Affan da yine sahabe ismi 🌙 Ali en yalın en sade olanı hiçbir zaman eskimiyor bence ve huyları çok güzel olur🕊
handee3535 11mrv11 Peygamber ismi diye hepsine güzel diyecekler. Ama hiç biri güzel değil. Yıl 2025. Çocuğunuz isteyecek mi böyle isimleri ? İsmi kutsal bulmayı bırakın bence. Şimdi böyle dediğim için günah diyenler olacak çünkü.
11mrv11 handee3535 bunlar peygamber ismi değil. İnsanların inançları doğrultusunda isim koymaları yıllara göre güncellenen bir şey değil diye düşünüyorum. Yıl olmuş 2025 ben biraz daha seküler olmalıyım muhafazakarlık 2025 e uygun değil diyecek halim yok 😂 Peygamber,sahabe ya da kuran da geçen bir isim koyma zorunluluğu tabiki de yok. Bu isimleri koymadın diye kimse günaha da girmez. Günah da demez. Anlamı kötü olmasın yeter.
Betul_ksa42 handee3535 niye yıl 2025 olmuş diye tutupta ismini kediye köpeğe konulan saçma isimlerini takalım cocuklarimiza anlamı olan bı isim herzmn daha ağır ve güzeldir anlamı var adı altında zamanında hayvalanlara takılan isimleri çocuklara takar oldular bundan daha saçma bı durum yok siz fikrinizi özgürce söylediniz diye bende fikrimi söyledim sadece bir fikir herkezin kendi düşünce yapısı sonuçta yıl 2025 demi ☺️