Hatice_00 inanın böyle hissetmenizin yaşla hiç alakası yok🫂 kızım 4.5 yaşında nasip olursa 2. De 5 yaşına girmiş olacak, o hissettiğiniz yetememe duygusu bende de var🙂↔️ nasıl olacak, ne olacak, ben nasıl yapacağım, kendimde dahil herkese yetebilecek miyim? Ya yetemezsem düşüncesi beni bazen boğacak olduğu anlar oluyor. Ama akışına bırakıp düşünmemek en güzeli, zaman bize her şeyi yaşatarak gösterecek🌸 belkide korktuğumuz gibi olmayacak hiçbir şey 🥰 eğer eşiniz size destek oluyorsa bu süreci daha kolay atlatırsınız 🙏🏻 çok şükür ilk bebekte eşim hep destekçiydi, ama hormonlardan mı artık nedir bunda duygusallığa aşırı düştüm. doğum temmuzda ama her şeyi düşünür oldum. Yok evin yeniden düzeniydi, osu / busu, kıyafet ayıklaması. Her gün istisnasız düşünüyorum🙂↔️ onları yapmaya bile güvenim bir gidip bir geliyor kendimde🥹 ama bizler dünyaya birer canlı getirebiliyorsak yapamayacağımız hiçbir şey yok bizim🫂