Azrayy canım aynı durumdayız 39+ 6 oldum bende devlete gidiyrm ben normal istyrm devlette Allah tan normali destekliyir artık bende doğurup rahatlamak istyrm gündüz arada bi sancı gelip gidiyor ama.aksam hicbirsey yok yatin akşam gidicem tekrardan b3nim.suyum az doktor üç gün sonra tekrr gel dedi bklm yatın akşam hersey belli.olcak suni sancı vermek isterlerse kabul etcem ilk dogummda suniyke oldu artık sağlıklı bir şekilde doğurup rahatlayim kafasındayım