Selam hanımlar
Bugün annemi jinekoloji bölümüne muayeneye götürdüm doktor alttan muayene etti çubukla test fln aldı hatta hiç sormadan parça bile aldı tabi alttan ultrason vs yapıldı sonuç olarak Rahim duvarında kalinlasma olduğunu söyledi alınan parçanın sonucu iyi gelir dedi ama ben ameliyat uygun görüyorum dedi bizde o anın şokuyla pek bisey soramadık aranızda bunu yaşayan oldu mu süreç nasıl ilerliyor annem alınan parçadan dolayi çok ağrı çekiyor şuan onu öyle görünce cokkotu hissediyorum oda ameliyat lafını duyunca biraz tedirgin oldu napcaz bilmiyorum. Zararı var mı ameliyatta sadece Rahim duvarimi temizleniyor yoksa rahimmi alınıyor merak ediyorum doktor kapalı ameliyat yapacağını soyledi😔