Anneler merhaba kızımı 9 ay önce dünyaya getirdim.Reglm doğumdan sonra dengesiz devam ediyor öncesindede öyleydi şuan bir 28-36 gün çemberinde oluyorum.şuanki döngüm 32. Gündeyim.3 gün geçmiş gözüküyor dün test yaptım negatif çıktı.Ne zaman tam kesinleşir.Şu yüzden soruyorum kızıma yaptığım testte daha günüm gelmeden çift çizgi görmüştüm. Biraz da şüpheliyim ama korunuyoruz eşimle acaba hormonel midir bilemedim.Tam ne zaman kesinleşri testte cevaplarsanız çok sevinirm