--mom-
Meryeminannesi20 bu ebeyi tutarsan, tuttuğun ebe hastanede olmasa da sen doğumun başladığını söylediğinde telefondan destek olup hastaneye de gelecektir, anlaşma nasıl bilmiyorum eve de gelir mi. Hastanede de ebenin ilgileneceği sınırlar bellidir fakat anlaştıysanız daha fazla ilgilenecektir ekstra ücret aldığından dolayı. Emsey’de de var böyle bir uygulama. Bi yakınım tutmuştu hastanenin ebesini, çok da memnun kaldı.