Kızlar merhaba 2 gün önce ikili testimin sonuclarını gösterdim düşük riskli bir sıkıntı gözükmüyor dedi doktor 3 lü test için birsey demedi bana direk detaylı ultrason için gün alabilirsin dedi yaptırmam gerekiyormu 3 lü testi acaba unuttumu doktor yoksa gerek görmedimi aynı durumu yaşayanlar varmı