Minikask34 Kullanışlı beşik önerileriniz varmı kızlar ben normal ebebekten yada civilden almak istemiyorum çünkü çok pahalı , internetten almak istiyorum önerileriniz varsa buyrun ☺️
seyma0661 Minikask34 yoyko park beşik aldım martta insallah kullanmaya başlicaz görsel olarak da bitek bu hoşuma gitmişti. Ben 3550ye almıştım geçen hafta 4 bine düşmüştü indirime giriyor takip edebilirsiniz
Emeltsb Minikask34 bamgidoo mağazası var trendyolda ben oradan aldım beyaz olanından geldiğinde boya kokusu vardı 1 haftaya geçti kokusu doğuma yakın almayın diye belirtmek istedim iç ölçüsü 60×120 yataştanda yatağını aldım aynı ölçüde alezde vardı onu da aldım
Ecemom_ Minikask34 ben civilden aldım indirime girmişti park yatak olanlar çok kaba ve çirkin geliyor gözüme