Arkadaşlar bir soru sormak istiyorum son zamanlarda çok sık kasılma durumu yaşıyorum özellikle lavaboya giderken karın ağrısı acısı vuruyor veya herhangi bir durumda birden bire acı vuruyor bir sorun olur mu yada sebebi ne olabilir sizce?Doktor randevuma daha bir hafta olduğu için doktoruma da soramadım,12 haftalık hamileyim🙏🏻