Hanımlar iyi akşamlar. 27. Haftaya kadar rutin kontrolde bir sorun yoktu.1000 gram civarındaydı bebeğim. 32. Hafta kontrol için gittiğimde doktorum sorun gördüğünü ve karın çevresi ile bacaklarda gerilik olduğunu söyledi. 28+2 gibi görünüyor dedi. Perinatolojiye sevk verdi. Dün aynı gün içinde Kayseri Şehir Hastanesine gittim. Perinatoloji muayenesinde genel olarak gelişim geriliği görüldü.Nst de düzenli olmayınca yayış yapıldı. 34. Haftaya kadar nst+renkli ultrason takibi ile devam edeceğiz denildi. Bebeğin durumuna göre doğum planlanacakmış. Şu anda bebeğimin kilosu 1280 gram.
Benzer durumu yaşayanlar tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim. Çünkü çok zayıf ve küçük kalmış, korkuyorum.