Burcuilker1 Oğlum 10 aylık ön dişler değilde üst köpek dişi patlamış altta 2 tane var zaten ama ilk köpek dişi patlaması normal mıdır? Üst önler de baya şiş ama patlamamış
269522 Burcuilker1 genel de belli bir sırada çıksa da sırası yoktur diyor doktorlar canım birşey olmaz normal bir durum yani
Tosca Burcuilker1 bazen dişlerin çıkma zamanı ve çıkma sırası kişiden kişiye değişiklik gösterebilir şuan için endişelenecek bişey yok. Eğer bi 6 aya kadar diğer dişler çıkmazsa bi çocuk diş hekimine (pedodontist) gösterebilirsiniz. İçiniz rahat etmeyecekse şimdi de muayene ettirebilirsiniz.
minismom Burcuilker1 benim kızımda aynı sekilde once altları sonra ust kopek disi daha sonra on disleri cıkardı on disler cıkana kadar vampir gibi geziyodu 😃😃 doktor dislerin belli bi sırası yok demisti suan 2 yasında tum disleri cıktı sıkıntısız gecer insallah
Burcuilker1 Tosca çok çok teşekkür ederim cevabınız için dikkate alacağım doktora soracağım mutlaka 🙏
Burcuilker1 minismom ay vampir gibi 😂😂 bizim oğlan 2 dişle bizi ısıra ısıra bitiremedi şuan hayal edince bide sivri dişler 😁