Kızlar 13 haftalık hamileyim ama gebeliğim başladığından beri tuvalet sıkıntısı yaşıyorum bulantım çok var az yediğim ve düzensiz yediğim için bağırsaklarım tembellikmi yapıyo acaba. Ama 3 4 günde bi anca çıkıyorum tuvalete oda olursa zar zor. Kusura bakmayın çok açık konuştum rahatsız olan varsa özür dilerim. Doktoramı danışmam lazım hep yaşadığım bişey varmı yaşayan