Alyadnz33 bilimsel olarak doğru değil bu durum. Bebek rahmin içinde büyüyor. Mide ile alakası yok. Bebek baskı yaptığı için mide de asidik bu sebeple yanma oluyor.
Bn süt içiyorum bide maden suyu çok iyi geliyor. Şurup kullananlar da var ama bn kullanmıyorum nasıl etkisi bilmiyorum.31+3 haftalık hamileyim. Yanma içim tahin de iyi diyorlar(1-2kaşık deneyebilirsiniz ) ama denemedim onu sadece tahin pekmez olarak kahvaltı da kullanıyorum.