denizlidenayse Kızlar selamm, Oğlumun adı Karan Ege. Hamileyim şimdi de kızımız olacak inşallah. Karan Ege ye uyumlu 2 isim arıyoruz kızımız için. Fikri önerisi olan var mı? Kız ismi bulmak ne kadar zormuş ya
Ananasgibiana denizlidenayse merhaba öncelikle ahyirla kucağınıza alırsınız bebeğinizi inşaallah 🥰 naçizane fikrim kardeşlerin isimlerinin uyumlu olması bana pek mantıklı gelmiyor 1. Si ikinci Çocuğu sırf abi ve abla ismine uysun diye isim konusunda kısıtlamak çok doğru gelmiyor 2.si uyumlu isimler sürekli karistirili biz 3 kız kardeşiz bizim isimler hep karıştı yıllarca artık düzeltmek o kadar bunalttı ki duzeltmiyoruz ben bana dger iki kız kardeşimin ismi ile hitap etseler dahi tepki vermiyorum artık😀 bende şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum bu sebeplerden ötürü uyumlu isim aramiyorum. Ama tabii ki seçim sizin umarım en kısa zamanda gönlünüze sinen hayirli isimleri bulursunuz 🤗
denizlidenayse Ananasgibiana aslında bi uyumlu olsun istiyorum bi olmasın istiyorum. Ama karar veremedik. Sizin öneriniz var mı
denizlidenayse @Asyamomy27 @esca344 @Melissayda kızlar önerileriniz için teşekkür ederim. Eşim ece ismini sevmediği için eceyi elemiştik.