Alyadnz33 ya kurban olduğum spa yatınca kan neden gitmesin. Ben ilk gebeliğimde de sağa yattım şimdide hala yatıyorum kanım durma ihtimali var mı sence mantıken kalp pompalıyor o kan mecbur kanda dolaşacak bebeğe neden kan gitmesin? Allah herşeyi yaratmışta dört dörtlük sola yatmayınca ölüyor mu bu bebekler lütfen rahatça yatın nasıl yatırsanız. Bebek büyüdüyse zaten omurgaya baskı yaptığı için bel ağrısı çekmemek için sırtüstü çok çok uzun süre kalmayın. Ama ben onu da gene belim ağrıcağını anladığım an dönüyorum başka yere her seferinde.