Merveahu dert etmeyin bence. Benim de hep aşağıdaydi karnım. Herkes aman dikkat et erken doğum gibi duruyor seninki, göbek aşağıda derdi ama.alakasi yok. 39 olcaz. Gobegim bir tık daha aşağı indi ama.zaten hep aşağıdaydi. Yani bu tarz şeylerden ziyade bilimsel.bulgulara odaklanin. Doktorunuz erken doğum riski yok diyorsa yoktur, gibi…..