Damladzdslk İlacı kullanan varmı çok kararsızım kullanmak gelmiyor içimden iki kere toz olarak antibiyotik aldım idrar testinde bakteri çıktığı için bu sefer bunu verdi ama yorumlar kanama yaptığını iyi olmadığını felan yazıyor
Guzelanne56 Damladzdslk hamileliğimde kullandım sadece çok dikkat edin çok kuru bir fitil antibiyotik gibi tahriş etme ihtimaliniz var beni tahriş etti lekelenme oldu ama ben üzerine afedersin ilişkide bulunmuştum onu yapmamak gerekiyormuş ve dikkatli kullanmak gerekiyormuş ama herhangi bir zararı yok kullandım akıntını da kesti
Cacaege Damladzdslk ben kullandım herhangi bir durum yaşamadım sadece çok kuru bir fitil ilacın başını minicik ıslatıp koymak daha iyi oluyor çok su dökmeyin hemen eriyor ilaç. Tamamını kullanmadım 3 tanede kesilmişti dahada kaşınma problemi yaşamadım
mislinaninannesi Damladzdslk yeni hamileyken bana da vermişti doktor. 1 2 tane kullan şikayetlerin geçer dedi ama hepsini kullanmama rağmen ise yaramadı bende 4 aydır şikâyetlerim devam ediyor☹
Damladzdslk Guzelanne56 internetteki okuduklarimda sizinki gibiydi hep bu yüzden kullanmaya korkuyorum
Damladzdslk Guzelanne56 iki hafta sonra detayliya gideceğim oğüne randevu verdi öncesinde alamıyorum onlar veriyor üniversite hastanesi o yüzden beklicem artık 😕
Damladzdslk mislinaninannesi evet ilaçla ilgili yorumlarda ise yaramamasida var başka ilaç yazdircam beklicem ins birşey olmaz