Selam arkadaşlar adetim 10 ocakta başladı dün bitti 4 hün sürüyor normalde dün de sadece sabah kahverengi leke oldu bitti dedim aksamı bekledim hiç bir şey yoktu aksama kadar duş aldım gec saate kadar da bekledim hatta sonra af edersiniz ilişki oldu bitti diye gusül aldım :( Allah affetsin gerçekten kafama taktım dünden beri ilişkiden bi 5-10 dk sonra kan geldi biraz sabah uyandım çok az kahverengi leke vardı bu aksam yine kahverengi leke olmuş anlamadım gerçekten normalde 4. Gün leke olup biter zaten dün bişey de yoktu dün sabah çok az kahverengi leke olup bitti aksama kadar fa bir şey yoktu 🥺 şöyle bir durum var bu leke olayı adetten sayılıyor mu ilk defa başıma geldi çünkü normalde adet olmadan önce leke olur hemen haşlar bitince de azalır ya son leke gelir ha tamam bitti deriz oyle olur