Sazenin Kızlar bu biberon kullananız var mı ? Genelde tavsiye ediliyor ama sizin tecrübelerinizi de merak ettim, hepsiburadasa 339 tlye düşüyor uygun mu fiyatı siz ne kadara almıştınız? Elimde bulunsun ihtiyaç olursa diye almak istiyordum
Tazeanneveminikleri Sazenin canım eğer biberon arayışındaysan kaçırma derim. Ben hem büyüğü hem küçüğünü almıştım. Hastanede mama vermek zorunda kalmıştık. Yanımda küçüğü vardı. Hemşire anne memesine en yakın biberon demişti. Biz çok memnun kalmıştık. Meme reddi de yapmadı. Nasipse kızımda da kullanacağım 🌸
Deryakaya1802 Sazenin bebeğime kullanmıştım bazen sağıp bununla veriyordum hem emiyordu hem biberon alıyordu bi sorun yaşamadık gaz da yapmadı akışı da yavaş ideal baya da kullandık sonra kırıldı tabi ama memnunduk
Ecembb22 Bende aldım fakat henüz kullanmadım ama fiyatı iyiymiş biberon almayı düşünüyorsanız kaçırmayın bence. Meme ucuna çok benzediği için kullansanız bile meme reddi yapmıyor çünkü bebek kendini emmediği sürece içerisindeki sıvı akmıyor. Birde alırken uç kısmının numarasına dikkat ederek alın yenidoğan için 1 numara almalısınız.
Sazenin Ecembb22 fotoğraf ekledim onu gördünüz mü? 0+ yazıyor ya onun başlığı uygun değil mi ekstradan mı almam gerekiyor başlık
Ecembb22 Şimdi gördüm. Benim aldığım üründe de aynısı yazıyordu fakat 2 numara başlıkla geldi. Çevremde kullananlar yenidoğan için sorun olmaz dedi iadeyle de uğraşmak istemedim açıkcası. Bebiş büyüdükçe başlık değiştirmek gerekiyor ama bu biberonlarda haberiniz olsun
Sazenin Ecembb22 ya ben ihtiyaç olur mu olmaz mı bilmediğim için bulunsun diyerek alıyorum , fiyatı uygun diyorsanız sipariş edeyim 😅 hiç fiyatı takibi yapmamıştım bu üründe
huly2 Harika bir biberon doktor tavsiyesi ile almıştık ilk bebegime kullandim aynı markadan ayı ilerledikçe ona göre devam ettim şimdi ikinciye hamileyim biberonu ve emziği aynı şekilde bu marka ve biberon sadcee bunda Pp cam plastik olani aldım çok fazla kırınca 😊
Sazenin huly2 yeni doğana ihtiyaç olur diye almak istiyordum , fiyatı nasıl sizce gerçek indirim mi yoksa normal fiyatları mı böyle?
Sazenin Tazeanneveminikleri fiyatı uygun mu? Bana çok pahalı gelmedi de acaba gerçek indirim mi diye bi size de sormak istedim ✨️
0680 Sazenin ben 350 ye almıştım en son baktığımda 530 lira olmuştu arkadaşım alacaktı. Çok iyi fiyata inmiş alın.
huly2 Sazenin gayet iyi indirimi ben dün aldım 350 lira cam olmayanı zaten bu markada öyle aman aman indirim de olmaz
Tazeanneveminikleri Sazenin şu an güncel fiyatı hakkında bilgim yok ama ben 2 sene önce almıştım. O zaman bile bu civarlarda hatırlıyorum nedense. Fiyatı çok uygun geldi 🌸
Sazenin HiraaEfnan kullanıp kullanmayağımıza göre onu sonradan almak daha mantıklı değil mi? İlk etapta bulunsun diye almak istiyordum
Uykusuzz_koala Ya ben tuttum +1 aldım dedim ki ilk başlarda meme reddi olmasın diye verilmiyor memeye zorlarım. Tuttu. Böyle aldım iyi mi yaptım acaba
Sazenin Deryakaya1802 ay aldım az önce bende inşallah ihtiyaç duymayız ama duysak da memnun kalırım umarım 🌸
Deryakaya1802 Sazenin dışarı çıktığımda acelem olduğunda veya biraz daha sütüm biriksin dediğimde sağdığım sütlerden verdim sürekli iyi oldu bence cam olması da sağlıklı ucu da meme reddi yapmıyo😍
Sazenin Tazeanneveminikleri ay hemen kaçırmadan aldım bende✨️ eşime gidiyor doğrulama mesajları uyuyordu usul usul odaya girip kodu aldım 🤭 inşallah memnun kalırım bende çok teşekkür ediyorum 🌸
Blueeberryy Kasim ayinda 285 e almisim suanda iyi fiyati 1 tane alip bulundurmak istedim indirimde olunca eczanede daha pahalı fiyatı
Sazenin Blueeberryy bende bulunsun diye alıyorum yine çok atmamış o zaman, evet lazım olsa eczaneden almak gerekir oralar da uçuruyor fiyatları🫠
Tazeanneveminikleri Sazenin hadi hayırlı olsun canım 🥰 güle güle kullanın. Bir gün kalplerine inecek. Eşime de çok yapmışlığım var. Öğlene kadar anca fark ederdi. Sonra yine kart elden gitmişşş diye aramalar 😂 hepsi çocukları için 😇🤪
Sazenin Ayse0575 ben emzik wee babynin anlamıştım çok vermeyi düşünmüyorum ama bulunsun diye alıverdim 🤭 şimdi de gaza geldim hemen aldım bu biberonu da teşekkürler kızlar🌸✨️