eyll4 ben sorun etmezdim ya benim kayınvalidemde kızımda banyo küvetinden kovasımdan tut hastane çıkışına, tarağına, eldivenine kadar bohça gibi hazırlayıp süslemiş getirmişti sağolsun. Benimde çok zevkime uymuyordu ama böyle düşünüp yapması çok hoşuma gitmişti hepsini de kullandım sadece hastane çıkışı için kendi beğendiğimi aldım onunkini de yedek koymuştum. Sende kendi beğendiğin şeyleri al kayınvalidene de teşekkür et düşünceli bir davranış bence.