Turuncukadin Busra6694 benim 17nin sonunda belli olmaya başlamıştı çok hafif. Şimdi 21. Haftadayım baya belli
Miraaaaam21 Busra6694 😂😂😂😂 canım gülüyorum kusura bakma , ben 3. Gebeyim 7+3 üm karnım sanki 6 aylık 😂😂😂 ama bebeği hissetmiyorum 😂😂😂 birde sezeryanlıyıö diye hemen göbek dışarı atıyor
Musemma06 İnsandan insana değişir o karnın şekli iç karnım genişliği vb. Ben 7 aylık hamileyken bile karnım yok gibiydi insanlar inanmıyordu 7 aylık olduğuna
kbrks Vücut yapınıza ve kilonuza bağlı ben zayıftım 3. Ayda minik minik gösteriyordu 4 e girdikten sonra iyice belli olmaya başladı