2 gün önce spinal sezaryen ile doğum yaptım. İlkti ve endişeliydim ama gerçekten su gibi geçti gitti. Allah bu yolda olan herkese kolaylıkla doğurmayı nasip etsin. Koluma 3 kere damar yolu açmaya çalışıldı çok acıdı ama belime yapılan iğneyi anlamadım bunu söyleyebilirim. Hissedilen dokunma hissi bile pek azdı. Sadece bebeğimi alırken göğüs kafesimde baskı hissettim. Anlatılan mide bulantısı da olmadı. 1 buçuktu bebeğim doğdu 2yi 10 geçe odamdaydım. Sakinleştirici de yapılmadı sohbetle insan sakinliyor. En güzel an bebeğimi göreceğim ana odaklanmaktı. İlk akşam dikişlerimde yanma oldu o kadar ağrı kesiciler yeterli geliyor. Bu yolda korkan varsa benim gibi korkmayın🌸 çiçek gibi geçsin doğumlarınız🧿🙏🏻🥰❤️