Kızlar bugun doktora gittim aşılamaya başlayacağız. Doktor klomen yazdı. Evde önceden kullandığım letu var. Sormayi unuttum acaba klomen mi kullansam letu mu. Letu daha iyi diye biliyorum ve klomenle ilgili olumsuz yorumlar okudum. Acaba letuyu mu kullansam klomeni mi alsam. Tavsiyeniz varmi