Datlum ben 30. Haftadan sonra takmaya başladım, yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum gündüzleri, sütyenin içinde yerleştirince zaten kaymıyor, emzirirken nasıl olacak bilmiyorum ama zaten göğüs uçlarımda oluşan çatlak gibi kabuklanmalar için takmaya başlamıştım, bir gün içerisinde düzeltti normal haline döndü.