aslaninannesi7 Nurrrrr9898 kilosu kaç canım bizimkinin de büyükmüş kilosu da baya var cuma günü sezeryan olacağım 38 haftalık oluyoruz
Nurrrrr9898 aslaninannesi7 ben normal gözüküyor dedi dr ama fazla büyürse normal nasıl olacak ondan endişeliyim
canmyavrum Nurrrrr9898 maşallah kilosu baya iyi 😄normal dogum istiyorsan faydalı şeyleri kes kilo almasın çok daha vakit var
aslaninannesi7 Nurrrrr9898 bizimki geçen hafta 4200 gramdı o yüzden sezeryana döndük o yüzden sordum kilosunu
Merviis Bizde biraz tombişizz 3200 kg umarım daha çok almaz normal doğum düşünüyoruz yoksa doğum zorlaşacak gibi 🫠😅
Nurrrrr9898 aslaninannesi7 37 haftada mı özel mi dedi devlet bana şu an normal görünüyor ama 3 güne bir gel kontrole dedi şehir hastanesinde doğum yapacağım
aslaninannesi7 Nurrrrr9898 evet 37. Haftada söyledi dün girdim tekrar yine almış kilo. Özel hastane takipliyim orda olacak doğumum. Doktor normal diyorsa normaldir canım. Bana doktorum riskleri anlattı ben kararımı verdim riske girmek istemedim ilk hamileliğim çünkü