E-B sumeyranur33 antibiyotiği ilk doktorum sabah akşam iç demişti. Sonra perinatolog sabah öğlen akşam içeceksin dedi. Sizde nasıldı ?
E-B sumeyranur33 sumeyranur33 sürecimiz aynıymış😕😕 benimde ekim ayında gebelik oldu. Ama bende eylülde lenflerim şişti karaciğer enzimlerim yükseldi hamilelik olmadığı için hiç toxo aklımıza gelmed 1 ay sonra hamile kalmışım ekimde kasımın ilk haftasıda zaten gebelik testi ve toxo testi yapıldı. İnşallah amniyosentezim temiz çıkar 18. Haftada yaptıracağım🥲🥲
sumeyranur33 E-B ben hiç toxoplazma belirtisi yaşamadım ama kan degerlerimde çıktı malesef inşallah sonucunuz temiz çıkar gönlünüzü ferah tutun 🥹
E-B Papatyam5678 aviditem düşüktü o yüzden son 3 ayda geçirdiğimi anladılar o zaman 6 haftalık hamileydim şimdi 18 haftalık. Haftaya amniyosentez yaptıracağım inşallah
Papatyam5678 E-B inshallah hersey iyidir. Dualarim sizinle. Siz de bana dua edin lütfen. Allah evlatlarimizi sag saglim kucagimiza versin saglikli uzun ömür versin inshallah🤲🏻