39 haftalık olduk ama halen doğum pozisyonunu almamış makat gelişi bir bebeşim var ☺️
Bu durumu yaşayan var mı gebelıkte ve nasıl bir süreç geçirdiniz yurtdışında yaşıyorum sezeryan karşı oldukları için bebek döndürme işlemi yapıldı ama bebek tekrar makaş gelişi pozisyonu geri aldı 🙈