1gebeshanim Doğumdan sonra dağıtacağımız, beğendiğimiz hediyelikleri paylaşsak nasıl olur hem fikir olur birbirimize kızlar☺️
Gzd1212 1gebeshanim tema vakfina bagis yaptiracagim kart gonderiyorlar. Pembe kolonya dolduracagim siselere isim sticker ve bi sus yapistiracagim. Birde seker hamurlu kurabiye dusunuyorum